Priser: 2024

Foreldrebetaling er fastsatt av regjeringen og i like i alle landes barnehager. I tillegg til foreldrebetaling kan barnehagen legge på kostpenger. I Tjodmarka dekker kostpengene alle måltider alle dager, pluss bleier. Noe av kostpengene dekker også utgifter til kjøkkenansatt i 100% utenom grunnbemanningen.

• 2000,- kroner for 100% plass (ny sats fra 15.08.24)
  • Søskenmoderasjon er 30% av makspris, ,- kroner pr. mnd.
  • August måned betalings-fri.
  • Matpenger inkluderer: frokost, lunsj, fruktmåltid og bleier. 600,- kr pr. mnd. (ny sats fra 15.08.24)
  • Matpenger betales uavhengig om plass benyttes eller ikke, også i oppsigelsestiden.
  • Innbetaling av barnehageplass:
    - Forfaller til betaling forskuddsvis 1. i hver måned.- E-faktura sendes ut ca. 14 dager før forfall.
  • Dersom dere har spørsmål vedrørende betaling ta kontakt med daglig leder på telefon: 41268616